środa, 2 czerwca 2010

Wyróżnienie:)



Od pinki z pinki-ak.blogspot.com dostałam wyróżnienie. Bardzo dziękuję Anetko:)
Wyróżnienie ma przypisane zasady, do których należy się zastosować. Oto one :

1. Wybierz dokładnie 10 blogów robótkowych. Wyślij mailem blogowiczom wiadomość ze znaczkiem i informacją o swoim wyborze lub zostaw komentarz na ich stronie.
2. W swoim blogu opublikuj notatkę. Umieść w niej znaczek wraz z linkiem do strony tej osoby, która przekazała ci wyróżnienie. Umieść zasady wyróżniania oraz linki do wybranych blogów ( uzasadnienie wyboru mile widziane ).
3. Przekazując wyróżnienie zyskujesz promocję własnej strony i pomagasz odkrywać nowe blogi.

Więc przekazuję wyróżnienie dalej. Rzecz jasna nie są to wszystkie blogi, które lubię i podziwiam:)
pinki - pinki-ak.blogspot.com/ - za to, że zawsze jest:)
Attentte - attentte-bizuteriaautorska.blogspot.com/ i
Frufelek - wkrainiesrebrnychkwiatow.blogspot.com/ - za cudowne "artclayowce"
lunamin - lunamin-bizuteria.blogspot.com/ - za piękną biżuterię
Asieńczyk - kaliszmade.blogspot.com/ - za torebeczki
ravenart - ravenarte.blogspot.com/ - za plecionki
Sasilla - kuchnia-pelna-cudow.blogspot.com i
SweetCandyDreams - sweetcd86.blogspot.com/ - obie za niesamowitą różnorodność prac
Joanna - filcowe.blogspot.com/ - za niezwykłe filcowe twory
Maqda - maqda.blogspot.com/ - za wszystkie zawijasy, które stworzyła

4 komentarze:

  1. Bardzo bardzo serdecznie Ci dziękuję za przemiłe wyróżnienie:) Ja Ciebie też wyróżniam, ponieważ temat frywolitek jest mi kompletnie obcy i wydaje mi się niezmiernie trudną techniką. Natomiast Twoje dzieła wyglądają tak lekko i naturalnie, jakbyś w tworzenie ich nie wkładała ani odrobiny wysiłku:) Brawo! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje serdecznie za przekazanie pałeczki!!! bardzo mi miło ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie dzięki czarodziejko od niteczek, które u Ciebie zmieniają się w małe dzieła sztuki. Jestem ogromnie zaszczycona tym wyróżnieniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za wyróżnienie, jest mi niezmiernie miło :*****
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń