poniedziałek, 6 maja 2013

Lakierowana szkatułka (Nail polished box)

Nie umiem przejść obojętnie obok promocji w Empiku w dziale rękodzielniczym. Tym razem do koszyka wpadła szkatułka z szufladkami. Zdobienie dostosowałam do kolorystyki w mojej świeżo odnowionej sypialni, czyli zielonej ściany i białych mebli. Pomalowałam więc komódkę na biało, a fronty szufladek są zrobione techniką marmurkową lakierami do paznokci. Całość wykończyłam matowym lakierem-oprócz przodu. Ten się błyszczy dodatkowo brokatem. W nowym domku mieszkają teraz moje kolczyki:)




A tak prezentuje się szkatułka w użyciu, czyli na toaletce. Toaletka to też "handmade" zaprojektowana przez Anitę z http://www.merrymeet.me/. Czyż nie jest urocza?


I romantyczna wersja od Ukochanego:


5 komentarzy:

  1. Pięknie - obie do siebie pasują :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł, a kocie lustro mnie powaliło;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny domek dla biżuterii zrobiłaś!!! Lubię takie zestawienie kolorów!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taką komódkę z szufladkami, ale pomysłu mi zabrakło:( Teraz już wiem!!! Lakier do paznokci to jest TO!!! Pozdrawiam, dziękuje za natchnienie:)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowe ! A jaki cudny efekt.
    Zapraszam po wyróżnienie !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń