niedziela, 28 września 2014

Szal prawie ślubny (Almost wedding stole)

Szal jest prawie ślubny, ponieważ dziergałam go z myślą o ślubie na wypadek chłodów. Chłodno nie było, więc szal nie został wykorzystany. Prawdopodobnie spruję go i zrobię coś do codziennego użytku: komin lub mały szal. Wykorzystałam wzór Singing Bells z raverly oraz włóczkę Malabrigo Silky Merino. Robiłam na drutach nr 8.0 dlatego mój szal ma tylko 3 dzwoneczki na brzegu, a rozmiary mniej więcej takie same jak we wzorze. Szal jest symetryczny, więc zdjęcie tylko połowy. Całości nie miałam jak sama sfotografować.



7 komentarzy:

  1. Very fine work! I am sure any bride would be proud to wear this!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, szkoda pruć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, bardzo mi się podoba taki fason z rozszerzanymi końcówkami szala, one się pięknie układają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny szal :-) Przepiękny wzór.
    Szkoda, że będziesz go pruła...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyłączam się do frakcji przeciwnej pruciu

    OdpowiedzUsuń