wtorek, 16 czerwca 2015

Wyniki losowania

Nadszedł czas losowania z okazji piątych urodzin bloga. Na Candy zapisało się nie za dużo chętnych, ale niestety nie mogę przedłużać czasu na zapisy, bo mogę nie zdążyć wysłać nagród:) Za to Ci co się zapisali mieli większe szanse na wygraną:)

Losy napisałam ręcznie i poprosiłam męża o wylosowanie zwycięzcy. Oto rezultaty:





Nagrodę wygrywa Orin:)  Proszę przyślij mi na maila swój adres.

Dodatkowo chciałabym nagrodzić najbardziej aktywną komentatorkę, czyli Madtatter80. Prawie każdy post jest opatrzony jej komentarzem, co mnie bardzo cieszy i za co jej dziękuję. Zwłaszcza, że blog pisany jest po polsku.

Additionally I would like to reward my top commenter- Madtatter80. Almost every post is commented by her, which I really appreciate. Thank you Madtatter and please send me your home address via email. And I would like to apologize all my not polish speaking blog guests, that I'm not writing in english-my english is just not good enough. But I really love reading your comments in english:)

4 komentarze:

  1. Dziękuję za zabawę, zwyciężczyniom gratuluję!

    No i teraz czekamy na nowe wieści na blogu - te o nowym członku craftowej naszej społeczności :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank You, you are so kind and I love visiting your posts to see what you have made and it's always fun to see and helps me with my creativity I will send you my address Hugs from Carollyn :), Madtatter80

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeeeej ale się cieszę :D Miałam dziś ciężki dzień i wygrana baaaaaardzo poprawiła mi humor :D Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za miłą zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń